32MB RAM
CDROM 4x
Operační systém: Microsoft Windows 9.x
Médium: 2x CD
hodnocení: 5/10

Recenze hry

Tak teď se chystám říct, respektive napsat něco, za co mě nejspíš skalní fanoušci doomovin a zvláště pak příznivci tuposti zvané Unreal, přinejmenším vykopnout přechodovou komorou bez skafandru. Ale je to prostě tak, že já tenhle typ her nemám zrovna dvakrát v lásce a nijak se tím netajím.

Tahle hra má totiž se Star Trekem společné jen prostředí v němž se odehrává, ale i kdyby se odehrávala třeba mezi tlupou blondýnek z Pohřební (pardon, Pobřežní) hlídky, stejně by jí to na duchaplnosti nepřidalo.

Takže o co vlastně jde? Klingon Honor Guard je další z rodiny akčních 3D stříleček, se kterými se v poslední době opět roztrhl pytel. Příběh je celkem jednoduchý. Jednoho krásně ošklivého dne někdo sejmul klingonského vůdce. A na vás je příjít tomu na kloub.

Hra zabírá plné dvě cédéčka, což je na hru tohoto typu skoro až moc.Na prvním CD se rozlejzá instalace a úvodní intro. Kdo ovšem čeká nějaké převratné 3D animace, bude zatraceně zklamaný. Je zde sice docela hezky odvyprávěná historie Klingonské říše, ale většina obrazu je složena z víceméně statických obrázků, i když docela hezkých. Na druhém disku jsou audio tracky a videa.

I přes můj odpor k doomovinám musím přiznat, že po programátorské stránce je Klingon Honor Guard docela dobře provedenou záležitostí. Celá hra je založená na enginu legendárního Unrealu, což samo o sobě poskytuje docela slušnou představu o jejím vzhledu. Můžete si vybrat, jestli budete hrát s Klingonem nebo s Klingonkou a ve hře lze nalézt jako obvykle docela slušnou sbírku zbraní od disruptoru až po bat'leth, Klingonský 'Meč cti'. Graficky je hra zpracovaná vcelku slušně a hudba taky docela ujde. Takže všichni zapřísáhlí fanoušci doomovin si rozhodně přijdou na své a pro ty, kteří mají na tyhle hry podobný názor jako já, je to alespoň další Star Trekovská hra do sbírky.

Derak