Pracovní modul Bee je schopný samostatné práce při inspekcích, opravách, montážích a dalších akcích. Design plavidla se téměř nezměnil za posledních 150 let, přestože jsou prováděny pravidelné úpravy a vylepšení systémů. Palubní palivové články a mikrofúzní reaktor dokáží plavidlo držet v chodu po 76,4 hodin, systém popory života poskytuje pilotovi dýchatelný vzduch, pitnou vodu a klimatizaci po 15 hodin. Pokud je pilot vybaven tlakovým oblekem nebo SEWG, umožňuje plavidlo pilotovi opustit kokpit a vystoupit do prostoru. Nástup a výstup je prováděn přes přední okno, které se vertikálně vyklápí.
Pár robotických manipulčních rukou je umístěn pod hlavním tělesem a umožňuje práci ovládanou přímo pilotem. Navíc může „včela“ manipulovat s ukotvenými náklady, což z í činí ideální stroj pro přepravu nákladů kolem velkých hvězdných základen a vesmírných konstrukčních zařízení. Přídavné nákladní modula jsou vybaveny dalšími mikrofúzními motory, aby usnadnily pilotovi manipulaci s nákladem a zvýšenou hmotností stroje.